
من یاد گرفته ام" دوست داشتن دلیل نمی خواهد ... " ولی نمی دانم چرا ... خیلی ها ... و حتی خیلی های دیگر ... می گویند :xa0 " این روز ها دوست داشتن دلیل می خواهد ... " و پشت یک سلام و لبخندی ساده ... دنبال یک سلام و لبخندی پیچیده ان دنبال گودالی از تعفن می گردند اما من " سلام " می گویم ... و " لبخند " می زنم ... و قسم می خورم ... و می دانم ... " عشق " همین است ... به همین سادگی پــ .نــ : + میدانی رفیق... درد تنهایی را به دل نگیر... عقابها هم همیشه تنهایند... این لاشخورها هستند که همیشه جمعشان جمع...
ادامه مطلب
سال 94 هم رو به پایانه.... نمیدونم این سال را چطور ارزیابی کنم.. خوب بود یا نه بد.. تواین سال اتفاقات زیادی افتاد... خیلی چیزها تموم شد ..... و با تموم شدنش چیزهای دیگری شروع شد!!! ولی این مهمه که من امیدوارم و امید دارم به اینده به سال 95xa0 پس به امید سال پر امید.......
ادامه مطلب