
من یاد گرفته ام" دوست داشتن دلیل نمی خواهد ... "
ولی نمی دانم چرا ...
خیلی ها ...
و حتی خیلی های دیگر ...
می گویند :
" این روز ها دوست داشتن دلیل می خواهد ... "
و پشت یک سلام و لبخندی ساده ...
دنبال یک سلام و لبخندی پیچیده ان
دنبال گودالی از تعفن می گردند
اما
من " سلام " می گویم ...
و " لبخند " می زنم ...
و قسم می خورم ...
و می دانم ...
" عشق " همین است ...
به همین سادگی
پــ .نــ :
+ میدانی رفیق... درد تنهایی را به دل نگیر... عقابها هم همیشه تنهایند... این لاشخورها هستند که همیشه جمعشان جمع است...
+ دل است دیگرهوایت ﺭﺍ ﮐﺮﺩﻩ ﻭﮐﻤﯽ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪﺩﻝ ﺍﺳﺖ دیگرﯾﺎﺩﺵ ﺭﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﯼ !
+ این بود دنیایی که به خاطرش به شکم مادرمان لگد میزدیم . . .
+ من با تموم مردم دنیا قهرم....
+ دنبال آرامشم ... آرامش
+ تظاهر به خوشبختی،…. دردناک تر از تحمل بدبختی ست ….u202c
کلاغ سیاه...ما را در سایت کلاغ سیاه دنبال میکنید
برچسب: 11,11 blocks,11 11,112,111,11 weeks pregnant,11 alive,11th amendment,11x14 frame,11 madison park, نویسنده: بازدید: 41