*بزرگترین اشتباه زندگیم اونجا بود...که فکر کردم اگه کاری با بقیه نداشته باشم.... بقیم هم کاری با من ندارند!!
*دیوانه ات میکنند مسائلی که در ذهنت به جای حل شدن ته نشین شده باشند....!!!
*من رفیقامو هیچ وقت نمیفروشم چون دوزارم نمی ارزن..... هه
*بعضی وقتا میدونی یه اهنگ باعث میشه بهم بریزی اما هی گوش میدیش...
*یکی از افتخاراتم اینه که هیچکس رفیقم نیست همه وانمود می کنند...!
کلاغ سیاه...ما را در سایت کلاغ سیاه دنبال میکنید
برچسب: 1800flowers,1800petmeds,1800 contacts,18th amendment,18650 battery,wheeler,1812 overture,187,1800gotjunk,1800 tequila, نویسنده: بازدید: 47