کلاغ سیاه

متن مرتبط با «111» در سایت کلاغ سیاه نوشته شده است

11

  • نیلوبلاگ

    من یاد گرفته ام" دوست داشتن دلیل نمی خواهد ... " ولی نمی دانم چرا ... خیلی ها ... و حتی خیلی های دیگر ... می گویند :xa0 " این روز ها دوست داشتن دلیل می خواهد ... " و پشت یک سلام و لبخندی ساده ... دنبال یک سلام و لبخندی پیچیده ان دنبال گودالی از تعفن می گردند اما من " سلام " می گویم ... و " لبخند " می زنم ... و قسم می خورم ... و می دانم ... " عشق " همین است ... به همین سادگی پــ .نــ : + میدانی رفیق... درد تنهایی را به دل نگیر... عقابها هم همیشه تنهایند... این لاشخورها هستند که همیشه جمعشان جمع...

    ادامه مطلب