کلاغ سیاه

متن مرتبط با «15 passenger van» در سایت کلاغ سیاه نوشته شده است

15

  • نیلوبلاگ

    xa0هوا سرد است..... من از عشق لبریزمچنان گرمم ...چنان با یاد تو در خویش سر گرمم ....که رفت روزها و لحظه ها از خاطرم رفته ست!هوا سردست اما من ...به شور و شوق دلگرممچه فرقی می کند فصل بهاران یا زمستان است!تو را هر شب درون خواب میبینمتمام دسته های نرگس دی ماه را در راه میچینمو وقتی از میان کوچه میآیی ...و وقتیقامتت را در زلال اشک میبینم ...به خود آرام میگویم : دوباره خواب میبینم!دوباره وعدهی دیدارمان در خواب شب باشدبیا... من دسته های نرگس دی ماه رادر راه می چینم !! پ.ن: * یه پاتوق پیدا کردم دنج د...

    ادامه مطلب