
*بزرگترین اشتباه زندگیم اونجا بود...که فکر کردم اگه کاری با بقیه نداشته باشم.... بقیم هم کاری با من ندارند!! *دیوانه ات میکنند مسائلی که در ذهنت به جای حل شدن ته نشین شده باشند....!!! *من رفیقامو هیچ وقت نمیفروشم چون دوزارم نمی ارزن..... هه *بعضی وقتا میدونی یه اهنگ باعث میشه بهم بریزی اما هی گوش میدیش... *یکی از افتخاراتم اینه که هیچکس رفیقم نیست همه وانمود می کنند...!...
ادامه مطلب